Det närmar sig...

Nu så, nu är bloggen skaffad, visum fixat och flygbiljetten köpt.
Det känns helt overkligt att jag om tre veckor och fyra dagar sitter på ett flyg mot St. Croix, Virgin Islands, US. Jag går runt och berättar det för varenda levande själ men det är mest för att intyga mig själv om att det faktiskt är verkligt. Jag ska faktiskt åka på en bibelskola i Karibien i fem månader.
 
Jag har en hel del att vara tacksam för, det är verkligen inte alla som får chansen att göra en sådan här resa och jag är glad att jag beslutade mig för att ta det steget. Sen så har Gud fixat resten, visumet kom till mig, efter lång tid av oro. Flybiljetten är köpt och jag får behålla mitt jobb tills veckan innan jag åker. Så tacksam!
 
Mitt mål är att försöka hållla er uppdaterade under resans gång så mycket som möjligt, jag vill att ni ska få vara en del av denna fantastiska resa.
 
God fortsättning på er och Guds välsignelse!
 
 
 

Kommentera här: