Vardagen

Vi har nu hunnit tre dagar in i veckan med undervisning, arbetsuppgifter och umgänge. Jag mår mycket bra här, vant mig vid vid värmen såpass att jag faktiskt känner för att ha en tjockare tröja på mig på kvällarna och på morgonen.
Vi har badat och hängt vid poolen och idag har jag och Jayden simmat lite för att motionera. Mycket skönt! Här är lite bilder jag tog under gårdagen, alla är allmänt normala, något som faller mig utmärkt i smaken, lite smågalna hit och dit, haha.
Vill än en gång tacka för alla böner. Under bilderna så bifogar jag adressen hit om ni känner för att skicka ett brev, vykort eller svenskt godis.
 
-Kärlek från St. Croix

 

TJ, funderar över livet.

 

Vår undervisare denna vecka, Andrea P. Pitt
 
 
 

Luke tänker på det som sägs.

Faith fick nog inte tillräckligt med sömn under natten.
 
Jayden och Faith vet hur man ska posa!
 
Vi tjejer solar samtidigt som vi läser boken vi har i läxa, 'Hörde jag rätt?'
 

Kommentera här: