Jag är framme!!

NU, efter ca 39 timmar sen jag lämnade Sverige sitter jag nu i linne och tunna byxor på UMU basen på ön St. Croix.
Resan ar varit lång men allt har gått bra ändå, inga baggage som blivit lämnade och jag mår bra, bara lite trött.
Spenderade natten i miami hos en trevlig kvinna jag fick kontakt med via vänner från USA och fick där sova ut, enormt skönt!

Det är nu middag om ca en halvtimme. Tre andra DTS-deltagare är här redan, jag har inte träffat dem än men kommer göra det vid middagen.
Vi har fått en till deltagare, en kille, så vi är nu 9 st. 6 tjejer och 3 killar. Imorgon kommer resten av deltagarna, så det är riktigt spännande!

Jag vill tacka för alla böner och fortsätt gärna be för oss, föe enighet, hälsa och glädje.
Saknar er alla mycket och jag ber för er där hemma! Kramar och hälsningar från Karribien!
 
                          
 

Kommentarer:

1 Pappsen:

Gött att allt gick bra darling! Njut nu i fulla drag!

2 Ida:

Goding! Njut av allt nu så ska jag følja din blogg slaviskt! Puss från Norge

Kommentera här: