Vecka 7

Denna vecka har vi haft Mark och Bonnie Garner här för att prata om 'Plumbline'. Man kan säga att det i stort sett handlat om att bli kvitt allt som inte är från Gud, all synd, allt som står i vägen för att ha en stadig grund i Honom. Som vanligt så är det intensivt och då det handlat mycket om synd så blir det ännu lite tuffare. Att gå tillbaka till minnen om saker man gjort som man inte är stolt över utan snarare skäms över.
Mark och Bonnie kommer vara med oss även nu till veckan då vi ska prata om 'Andlig Krigföring', inte direkt ett luta-sig-tillbaka-och-slappna-av-ämne, haha. Men det kommer nog bli väldigt bra och utmanande!
 
I helgen har det vart lite speciellt då de har haft äktenskapsseminarie under helgen. Vi har då haft lite begränsad yta att vara på så vi alla sitter i det lilla lilla biblioteket och trycker. Igår eftermiddag/kväll (lördag) var vi i Fredriksted och åt. Resturangen vi först tänkt var stängd så vi leta reda på en annan. Hitta en som låg ganska nära piren precis vid stranden och havet. Inget att klaga på inte. Otroligt vackert och god mat. Sen var vi ute på piren och titta på solnedgången. Svårt att koppla att jag faktiskt befinner mig på ett så vackert ställe.
 
Idag har vi varit i kyrkan och nu under eftermiddan så blir det en del plugg och kanske en film senare ikväll. En skön dag helt enkelt.
 
Det är så konstigt. Tiden har gått enormt fort. Har redan varit här i 7 veckor. Om 4 (!) veckor åker vi till Dominikanska Republiken för vår outreach i två och en halv månad. Jag ska nu skriva lite vackert en sak jag aldrig förr skrivit.
Om det är så att du känner att du skulle vilja välsigna mig med ett litet bidrag till Outreachen så tar jag tacksamt och med stor glädje emot det. Jag ber inte om några stora summor men om du känner att du vill bidra med något litet, det är stort i mina ögon. Framför allt behövs det böner för oss, mig, de människor vi möter och alt som ska hända. Det är viktigare än alla pengar.
Mitt kontonummer är 954 168 0
Mitt clearingnummer är 9271
 
 -Kärlek från St. Croix
 
 
Fågel.
 
Jag med mitt fina star warslinne jag fick utav Ellen förra året :)
 
Faith hoppar i vatten.
 
Resturangen/baren vi åt på igår.
 
Ben, lite brunare än för två månader sen, haha
 
Stranden vid Fredriksted.
 
Kycklingburgaren jag åt, så gott!
 
Skön inredning.
 
Jag och Amélie.
 
Vackert hav och vacker himmel.
 
Luke och TJ.
 
Solnedgång.
 
Hela tjejligan.
 
 
 
 

Kommentera här: