1 Mars

Helt galet vad tiden går undan, redan första mars, sjukt.
Som jag skrev i måndags så har vi pratat om Guds karaktär denna vecka, det är varit mycket upp och ner men generellt har det vart bra. Väääldigt mycket information.
 
Idag var jag ute och sprang med Kelsey, sen efter duschen klippte hon håret på mig, ca 1 dm försvann. Så galet, inte haft såhär kort på länge men det känns riktigt bra.
Under eftermiddagen har vi vart vid havet och snorklat och badat. Såg en stingrocka, så häftigt!
 
Imorgon är det söndag och söndag betyder som vanligt att vi åker till kyrkan. Första söndagen vi inte kommer vara alla i samma, utan vi åker till olika. Efter det ska vi nog på bio och titta på den nya Jesusfilmen, Son of God. Hoppas att den håller måttet!
 
Hoppas att ni alla har det bra, fortsätt gärna be!
 -Kärlek från St. Croix!
 
Vacker utsikt på väg ner till havet.
 
Hela gänget på promenad.
 
Vad kan jag säga... det är vackert!
 
Tj beskriver hur stor hajen var... eller nåt åt det hållet.
 
Hejhej.
 
Luke
 
Amélie och Kelsey
 
Kelsey och jag visar vår vackraste pose.
 
Kelsey och Amélie plaskar i pölen.
 
Såhär blev frillan i princip. Mycket nöjd!
 
 
 

Kommentera här: